سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/5/24
12:12 ص

اگر چه احساس نمی کنید اما همه جا تحت نظر هستید. مخصوصا که مسئول کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها باشی و آنها هم بدانند. یک مرکز در شمال سیدنی هست که ورودی ها را به دقت بررسی کرده و رفتار و کنش آنها را تحت نظر دارند. گول این آزادی های ظاهری را نخورید. همه چیز تحت کنترل است. 
اینها حرفهایی بود که از زبان تعداد قابل توجهی از مسلمانانی که در استرالیا زندگی می کنند شنیدم. وقتی از آزادی بیان در منابر و در حسینه ها و مساجد و ... سوال می کردم، جواب این بود که اگر از اسرائیل حرفی نزنی و بر علیه سیاستهای حکومت استرالیا که شباهت زیادی به سیاست های دولت انگلستان دارد هم حرفی نزنی، هر چه دلت می خواهد می توانی بگویی.
یکی از دوستان در آنجا می گفت که یک بار در مورد تانکهای مرکاوای اسرائیل و توانایی ها و ضعف هایش بحث بود که برای مستدل کردن در اینترنت تانک مرکاوای اسرائیل را جستجو کردیم که با این پیام مواجه شدیم: « جستجوی شما تحت نظارت ما می باشد.» یعنی حواست رو جمع کن که چه چیزی رو داری جستجو می کنی؟! 
و آنجاست که عظمت ملت ایران و مقاومت رهبر کبیر انقلاب را بهتر درک می کنی. و به یاد می آوری سخنان امام خامنه ای را که در هیچ جای دنیا مثل ایران علیه ظلم و ستم رژیم منحوس اسرائیل صدا و فریاد بلند نمی شود. و وحشت و ترس استکبار از گسترش انقلاب اسلامی نیز از همین منظر است. 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی احمدی[122]
 

به نام خدا. طلبه ام. چندین ساله که کارهای پژوهشی انجام می دم. دو کتاب درباره شیخ محمد عبده و شیخ محمدجواد مغنیه و کتاب مأخذشناسی پیشگیری از جرم، چهل حدیث گلهای آفرینش و حدود 30 مقاله نتیجه فعالیتهای پژوهشی ام می باشد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ