سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/5/30
12:28 ص

شهادت مولای متقیان و امیر خوبی ها تسلیت باد. 
انجام مراسم عبادی در استرالیا آزاد است و اصولا دین فردی ـ هر دینی که باشد ـ آزاد است. مهم این است که به مسائل حکومتی کاری نداشته باشد. نماز خواندن یکی از نشانه های مسلمان بودن است و شما به راحتی می توانید این واجب را به جای آورید. هر جا که باشد حتی در پارکها و هیچ کس به شما نگاه نخواهد کرد و یا شما را تحقیر نخواهد کرد. چون مردم استرالیا با مذاهب، ادیان و مکاتب الهی و غیر الهی سر و کار دارند و دیدن مراسم عبادی هر مکتبی برایشان عادی شده است. نمازخانه فرودگاه ملبورن
حتی در مکان هایی که تعداد قابل توجهی مسلمان حضور دارند اتاق هایی جهت نماز خواندن اختصاص می دهند. فرودگاه ملبورن نیز نمازخانه دارد که در تصویر مشاهده می کنید. مکانی جهت وضو گرفتن و مکانی نیز برای نماز خواندن. جالب است بدانید که مسلمانان دو درصد مردم  استرلیا را تشکیل می دهند. 
من در نمازخانه فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (قدس سره) نیز نماز خوانده ام و انصافا خیلی بزرگتر از نمازخانه فرودگاه ملبورن نیست. در حالی که اکثر جمعیت ایران را مسلمانان تشکیل می دهند. 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی احمدی[122]
 

به نام خدا. طلبه ام. چندین ساله که کارهای پژوهشی انجام می دم. دو کتاب درباره شیخ محمد عبده و شیخ محمدجواد مغنیه و کتاب مأخذشناسی پیشگیری از جرم، چهل حدیث گلهای آفرینش و حدود 30 مقاله نتیجه فعالیتهای پژوهشی ام می باشد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ