سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/6/28
10:10 ع

اگر می خواهی شرعی زندگی کنی در استرالیا، و می خواهی ساعات قابل توجهی بیرون از خانه باشی، لازم است قبله نما همراه داشته باشی یا آی فون داشته باشی برای تشخیص قبله. چون هنگام نماز باید جهت قبله را تشخیص دهی و نمازت را بخوانی. اگر توالت هم بخواهی بروی باز به قبله نما نیاز داری چون پشت و رو به قبله نباید باشی. مصیبت وقتی بر سرت می بارد که توالت کم باشد و رو یا پشت به قبله هم باشد. انوقت باید به گونه ای عمل کنی که خلاف شرع انجام ندهی.توالت سرپایی

در کنار دستشویی ها، آبی برای نظافت نیست و تنها به دستمال کاغذی بسنده می کنند و من متعجبم از این همه تأکید بر حفظ نظافت و عدم رعایت آن. چه اشکالی دارد که نظافت را غربی ها هم رعایت کنند و در کنار توالت ها، شیر آبی هم قرار دهند! شاید کسی بخواهد نظافت را به درستی رعایت کند! 
این مشکلات در توالت های سرپایی مضاعف می شود. اول اینکه حیا و عفت رعایت نمی شود. دوم اینکه نظافت رعایت نمی شود. سوم اینکه به عضلات کمر نیز تأثیر منفی دارد. 
حالا چه اصراری است که از این سیستم استفاده کنند را نمی دانم. 

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی احمدی[122]
 

به نام خدا. طلبه ام. چندین ساله که کارهای پژوهشی انجام می دم. دو کتاب درباره شیخ محمد عبده و شیخ محمدجواد مغنیه و کتاب مأخذشناسی پیشگیری از جرم، چهل حدیث گلهای آفرینش و حدود 30 مقاله نتیجه فعالیتهای پژوهشی ام می باشد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ