سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

85/10/29
10:30 ع

ارزش سالانه فروش محصولات پورنوگرافی در آمریکا بالغ بر ده میلیارد دلار است. این مبلغ چندین برابر هزینه ای است که آمریکایی ها صرف فعالیت های ورزشی می کنند.

سالانه 800 میلیون نسخه از آثار پورنوگرافی و همین مقدار نیز از مراکز امانی به امانت برده می شود.

بیش از 180 میلیون لینک اینترنتی در زمینه پورنوگرافی وجود دارد. امروزه تولید و توزیع این گونه محصولات به شکل یک صنعت درآمده و 900 شرکت فعالی در این زمینه وجود دارد. تعداد 200 شرکت در شهر لاس وگاس آمریکا فعالیت می کنند.

شبکه سی بی اس آمریکا ضمن بیان مطالب فوق در یک برنامه شصت دقیقه ای اذعان کرد که تنها یکی از شرکت ها تا کنون بالغ بر 500 میلیون دلار درآمد داشته است.

شبکه فاکس نیوز وضعیت جامعه آمریکا را چنین ترسیم می کند : در هر 18 ثانیه یک بچه از خانه اش فرار میکند . 75% دانش آموزان قادر نیستند استانداردهای خواندن و نوشتن را رعایت کنند. در هر سال 16 هزار نفر در رابطه با مسائل جنسی به قتل می رسند . در هر 15 ثانیه یک زن مورد تجاوز قرار می گیرد. یک سوم نسل آمریکا نامشروع هستند. (روزنامه کیهان 6 / 12 / 84)

مایکل کوک استاد دانشگاه در آمریکا، انگیزه تحقیق چهارده ساله خود پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در اندیشه اسلامی را تجاوز آشکار و گستاخانه به یک زن در ایستگاه قطار شهری شیکاگو اعلام کرده و از بی تفاوتی جمعیت حاضر در ایستگاه تعجب میکند. (مبلغان شماره 68)

امنیت اخلاقی دغدغه ای است که همه جوامع و مکاتب به دنبال آن بوده و هستند. امنیت یعنی آرامش داشتن و احساس خطر نکردن که در ابعاد مختلف قابل بررسی است. امنیت اجتماعی شامل امنیت احترام و آبرو ، امنیت جانی ، مالی ، مسکن و شغل و امنیت اخلاقی می باشد.

در این مقاله امنیت اخلاقی در برابر فساد و انحراف جنسی مورد نظر ماست.

راستی راه ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه چیست؟ با وضع کدام قوانین و دستورالعمل ها می توان انسان ها را از افتادن در پرتگاه فساد جنسی حفظ کرد؟

مکاتب الهی و غیر الهی هر کدام برای تضمین امنیت اخلاقی برنامه هایی را ارائه داده اند که در یک نگاه کلی به سه دسته تقسیم می شوند. .........


مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی احمدی[122]
 

به نام خدا. طلبه ام. چندین ساله که کارهای پژوهشی انجام می دم. دو کتاب درباره شیخ محمد عبده و شیخ محمدجواد مغنیه و کتاب مأخذشناسی پیشگیری از جرم، چهل حدیث گلهای آفرینش و حدود 30 مقاله نتیجه فعالیتهای پژوهشی ام می باشد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ