سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/10/15
9:5 ع

به نام خدا و با سلام به شما دوستان عزیز

امروز همایشی درباره کتابخانه‏های دیجیتال در یکی از سالن‏های همایش کتابخانه ملی برگزار شد. من هم از طرف کتابخانه حضرت معصومه (سلام الله علیها) در آن همایش شرکت کردم. نکاتی رو در اونجا دیدم که بد نیست بخونید. 1. زمان بندی برنامه به گونه‏ای بود که موقع نماز داشتند سخنرانی می‏کردند و کتابخانه دیجیتال رو تشریح می‏کردند. من موقع نماز جلسه رو ترک کردم که اول وقت نمازم رو بخونم. وقتی بیرون اومدم دیدم که دو سه روحانی دیگه هم که در جلسه بودند،‏ بیرون اومدن واسه نماز. من تأسف خوردم که چرا زمان بندی برنامه بدون توجه به ساعت نماز تدوین شده بود. البته در لیست برنامه‏ها آورده بودند که ساعت یک و نیم تا دو نیم ناهار و نماز. اما بیست دقیقه قبل از اذان برنامه پذیرایی گذاشته بودند و خیلی راحت می‏تونستن پذیرایی و نماز رو با هم در نظر بگیرند که نماز اول وقت از دست نره.

2. وضو گرفتیم و به نمازخانه رفتیم. یک مکان خیلی کوچک بود. البته طبقه زیرینش نسبتا وسیع بود. اما نه در حد کتابخانه ملی. تازه اون قسمت، ویژه کارکنان کتابخانه ملی بود و سایر مراجعین نمی تونستن به اونجا برن. بالا جا نبود و عده‏ای منتظر بودند که بقیه نماز بخونن تا بتونن وارد بشن. اما در طبقه پایین راحت نشسته بودند!. این هم فکر می‏کنم عدم تدبیر در برنامه ریزی رو نشون می ده.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی احمدی[122]
 

به نام خدا. طلبه ام. چندین ساله که کارهای پژوهشی انجام می دم. دو کتاب درباره شیخ محمد عبده و شیخ محمدجواد مغنیه و کتاب مأخذشناسی پیشگیری از جرم، چهل حدیث گلهای آفرینش و حدود 30 مقاله نتیجه فعالیتهای پژوهشی ام می باشد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ