سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/5/26
1:33 ص

به نام خدا و با سلام
یکی از دوستان یا بهتر بگم یکی از اساتید من وبلاگ نویسی رو شروع کردن. آدرس وبلاگشون هم اینجاست. ایشون اصرار داشتند که چرا وبلاگ من به روز نیست. من هم بعد از مدتها سری به وبلاگ زدم. تغییرات رو در پارسی بلاگ دیدم.
خدمت دوستان عزیز اینترنتی عرض کنم که ماه مبارک رمضان هم می رم روستایی که امکان اتصال به اینترنت مشکله. اما به خاطر استارت کار یه مطلب کوچک خدمتتون ارائه می کنم:‏
بعضی آدما اول کورکورانه یک ایدئولوژی یا نظریه رو می پذیرند. بعدش به هر قیمتی ازش دفاع می کنن و بعضی از آدما هم ایدئولوژی یا نظریه ای رو با تعمق و دلیل قبول میکنن و ازش دفاع منطقی می کنن.
محمد غزالی دانشمند مصری می گه: پیرمردی قدیمی و بی سواد در روستای ما مدعی بود که کره زمین روی شاخ گاو قرار دارد و بر این نظریه اصرار می ورزید. روزی از او پرسیدم : پس علت این زلزله ها چیست؟ گفت: هر وقت گاو، زمین را از روی شاخ راست به روی شاخ چپ منتقل می کند زلزله می شود. گفتم: پس رعد چیست؟ گفت: صدای مخصوص گاو است. گفتم: پس جزر و مد دریا از چیست؟ گفت: انعکاس رفت و برگشت نفس های او بر روی آب است!... هر چه پرسیدم، جوابی بر همان اساس تراشید و از جواب دادن عاجز نشد. فهمیدم کسی که «گاو اندیشی» را ایدئولوژی خود ساخته و تصمیم به تبلیغ آن گرفته،‏برای هر سوالی جوابی گر چه واهی خواهد داد.
(مستشرقان و قرآن، محمدحسن زمانی، بوستان کتاب، ص 125)


مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی احمدی[122]
 

به نام خدا. طلبه ام. چندین ساله که کارهای پژوهشی انجام می دم. دو کتاب درباره شیخ محمد عبده و شیخ محمدجواد مغنیه و کتاب مأخذشناسی پیشگیری از جرم، چهل حدیث گلهای آفرینش و حدود 30 مقاله نتیجه فعالیتهای پژوهشی ام می باشد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ