سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

85/5/7
5:52 ع

شورای یهودیان آلمان به صورت رسمی خواستار تدریس اسلام در مدارس سراسر این کشور اروپای غربی شد.روزنامه آلمانی زبان نت سایتونگ طی یک گفتگو با شارلوته کنوبلوخ رئیس شورای یهودیان آلمان نوشته است این شورا تدریس اسلام در مدارس کشور را گامی مثبت می داند.کنوبلوخ همچنین بر ضرورت توجه سیاستمداران آلمان برای وفاداری به وعده های اولیه و پیش از انتخابات خود از جمله تدریس اسلام در مدراس تأکید کرد.وی گفت: باید طرحهای تدریس اسلام در مدراس آلمان عملی شود، اگر اسلام حقیقی به کودکان مسلمان آموزش داده شود در آن صورت خطر رشد افراط گرایی از میان خواهد رفت.        

منبع: خبرگزاری مهر  

وقتی این خبر رو  تا آخرش خوندم این نکته به ذهنم رسید که نکنه اینا می خوان اسلام رو هر جور که می خوان تدریس کنن.

دلیل اولش اینه که شورای یهودیان این طور درخواستی داده. نکته دوم اینکه چون کشورهای اروپایی مخالف با اسلام شناخته شده اند، می خوان با این کار دیدگاه مسلمونها را تغییر بدن. نکته سوم اسلام حقیقی کدومه که شورای یهودیان هم تایید میکنه؟؟!!؟؟ لابد اسلامی هست که با منافع اونا منافاتی نداشته باشه ودر حقیقت اسلامی رو عرضه خواهند کرد که طبق فرمایش امام اسلام آمریکایی باشد.

در پناه حق باشید.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی احمدی[122]
 

به نام خدا. طلبه ام. چندین ساله که کارهای پژوهشی انجام می دم. دو کتاب درباره شیخ محمد عبده و شیخ محمدجواد مغنیه و کتاب مأخذشناسی پیشگیری از جرم، چهل حدیث گلهای آفرینش و حدود 30 مقاله نتیجه فعالیتهای پژوهشی ام می باشد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ