سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

92/4/9
9:59 ع

سلام به همه دوستان عزیز

مدت زیادی است که نتونستم وبلاگ رو به روز کنم و این مشکل جاری خیلی از وبلاگ هاست متأسفانه. اما از قدیم گفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است. بنابراین می شه جبران کرد ایشاالله. 

مدتی که در شهر Gold coast مستقر بودم مکان های فرهنگی مختلفی رو بازدید کردم از جمله کتابخانه آنجا را. از کتابدار مستقر در آنجا درخواست ملاقات با مدیر کتابخانه را نمودم . هماهنگی ها انجام شد. وارد اتاق مدیر کتابخانه که شدم با خانمی میانسال مواجه شدم که با اخلاق بسیار خوب استقبال کرد و مطابق با آداب و رسوم خودشان دست خود را به سمت من دراز کرد. در کشورهایی که مثل استرالیا، مهاجرپذیرند، آداب و رسوم مختلف و متنوعی وجود دارد و تقریبا همه با این آداب و عقاید آشنا هستند. بنابراین مودبانه عذرخواهی کردم که در دین من این کار ممنوع است.

اگر چه مردم استرالیا با ادیان و مکتب های فکری گوناگونی آشنا هستند اما فضای فرهنگی غالب آنجا، بسیاری را وادار می کند از ابراز آن خودداری کنند. همین مسأله باعث شد که آن خانم با حفظ احترام، بگوید: من به عقاید شما احترام می گذارند اما بسیاری از مسلمانان، این کار را انجام می دهند.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی احمدی[122]
 

به نام خدا. طلبه ام. چندین ساله که کارهای پژوهشی انجام می دم. دو کتاب درباره شیخ محمد عبده و شیخ محمدجواد مغنیه و کتاب مأخذشناسی پیشگیری از جرم، چهل حدیث گلهای آفرینش و حدود 30 مقاله نتیجه فعالیتهای پژوهشی ام می باشد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ